zondag 1 oktober 2017

Business - Bizidee Pop Poll wedstrijd!

Ik doe mee aan de Pop Poll wedstrijd van Bizidee! Deze wedstrijd geeft me de kans om mijn praktijk idee verder uit te bouwen. Zie jij wel wat in een praktijk voor ouderen waarbij natuur, wandelen en dieren ingezet worden tijdens psychologische begeleiding en coaching? 

Fantastisch! Supporteren kan via www.bizidee.be/pop-poll 


Bedankt voor jouw steun!!!

Wil je graag wat meer uitleg over deze wedstrijd? 


Bizidee helpt beginnende ondernemers verder op weg. Naast hun 'Nachten van Inspiratie' om je ondernemingsplan verder op punt te stellen, organiseren ze de Pop Poll wedstrijd. 



Via deze wedstrijd krijg je de kans om jouw idee af te toetsen aan de markt. Hoe denkt het grote publiek over jouw idee? Is de wereld er klaar voor? Daarom bestaat de eerste ronde uit het verzamelen van zoveel mogelijk stemmen via social media. 


Ik verspreidde mijn idee ondertussen via Facebook, LinkedIn en Twitter en stemmen via social media kan nog tot en met 16 oktober. 


Met andere woorden, het is dus dankzij jullie steun en geloof in mijn praktijk dat ik misschien naar de volgende ronde mag! 


In die volgende ronde krijgen de vijf ideeën met de meeste stemmen de kans om op 19 oktober tijdens een drie minuten durende pitch de jury te overtuigen. De winnaar van de wedstrijd gaat naar huis met 4000€ aan prijzen (o.a. coaching, kantoorruimte, crowdfunding). 

Dank je wel om mee te supporteren voor mijn idee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten