zondag 29 oktober 2017

Business - Bedankt!

Benieuwd naar het resultaat van mijn deelname aan de Pop Poll wedstrijd van Bizidee? Hier al een (zéér duidelijk) tipje van de sluier...


Het volledige verhaal?


De eerste ronde, waarin het verzamelen van zoveel mogelijk stemmen via social media centraal stond, werd op maandag 16 oktober om middernacht afgesloten. De dag erna kreeg ik het verlossende 'officiële telefoontje'. Ik behoorde tot de vijf ideeën met de meeste stemmen en mocht door naar de volgende ronde!

Donderdagavond 19 oktober was het dan zover. Ik kreeg drie minuten om de jury te overtuigen van mijn idee. Wat zouden ze vinden van een praktijk voor ouderen waar wandelen, dieren en natuur ingezet worden tijdens coaching, psychologische begeleiding en therapie? Hun antwoord?

HOERA! Ik ben super blij met dit zéér mooie steuntje in de rug en gemotiveerd om iets moois te maken van mijn praktijk.

Graag wil ik iedereen bedanken voor het supporteren, want het is dankzij jullie steun en jullie geloof in mijn praktijk dat ik mijn idee mocht verdedigen voor de jury!!!

In het zonnetje schrijven aan mijn presentatie... en Leendert zag dat het goed was!
Dank je wel aan iedereen die een stukje van zijn of haar kostbare tijd heeft ingezet om te stemmen! Dat vind ik echt bijzonder. Ik was (en heel eerlijk, ik ben nog steeds) ontroerd door alle mooie complimenten en lieve berichtjes die ik de voorbije weken mocht ontvangen. Dank je wel aan al mijn supporters, aan iedereen die mijn bericht heeft gedeeld, vrienden en vriendinnen heeft aangezet om te stemmen, spontaan mails heeft verstuurd of collega's veelvuldig heeft bestookt met 'En, al gestemd?'. Kortom:

Dank jullie wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten