zondag 23 juli 2017

Portie wijsheid - Poetsen, plantjes en verfrissende plannen

Vandaag heb ik mijn toekomstige werkplek gepoetst, opgefrist én het eerste 'groen' naar binnen gebracht! 


Vanaf volgend jaar zal ik, wanneer ik niet op pad ben met mijn therapiehond of aan het wandelcoachen ben in een bos, van hieruit deeltijds werken.


Het eerste plantje, om mijn bureau op te fleuren, is al gearriveerd. En ook het uitzicht is niet mis!


Zicht op zoveel natuur en omringd door mooie plantjes (nu nog maar ééntje, maar uiteraard zullen er nog bij komen...), wat heb ik meer nodig? Ik voel de creativiteit nu al opborrelen, want groen is goed voor de verbeelding, het boost je geheugen en zorgt voor vernieuwende ideeën.

Lees er meer over in dit boeiende artikel en ondertussen denk ik alvast verder na over de inrichting van mijn werkplek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten