donderdag 29 juni 2017

Inspiratie - Bomen en dromen in Lissabon

Voor mijn job bij VIGeZ mocht ik twee dagen naar Lissabon! Ik nam er deel  aan workshops van EuroHealthNet rond het bereiken van kwetsbare groepen met gezondheidsbevordering. De samenkomst in Lissabon ging over ouderen en mensen met een psychische kwetsbaarheid. Ik moet je dus niet vertellen dat het twee super boeiende dagen waren!


Toch verdwijnt mijn eigen project nooit echt helemaal uit mijn hoofd... 


Na de laatste workshop had ik nog enkele uren vrij voor mijn vlucht naar Brussel vertrok. Tijd dus om gewapend met een ijsje, want het was echt super warm, en stadsplan op zoek te gaan naar afkoeling en groen in de stad!


Mijn hotel bevond zich eerder aan de buitenrand van Lissabon en ik was verbaasd over het prachtige plekje dat ik ontdekte: Gulbenkian Park. Heerlijk ontsnappen uit de luide stad en herbronnen na twee drukke dagen.


Ook mijn fascinatie voor interessante en mooie bomen kwam aan bod:

Naast het ontdekken van mooie parkjes, kon ik het ook niet laten om een nieuw schriftje op de kop te tikken... noem het gerust een andere fascinatie. Het werd er eentje helemaal in het teken van mijn ondernemingsplannen, eentje om mijn gedachten te ordenen:


"never stop dreaming"

Deze quote toevallig met bloemetjes erbij? Of zou het toch écht een teken zijn ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten