vrijdag 12 mei 2017

Business - Fun with finances

Een eigen project opstarten, dat is ook nadenken over het zakelijke en financiële plaatje. De voorbije maanden heb ik me dan ook op verschillende manieren geïnformeerd:

è Met koffie, dekentje en cursus bedrijfsbeheer in de tuin

 è Alle gratis info, brochures en stappenplannen die ik kon vinden!




è Een bommetje aan informatie, de UNIZO startersgids!




Toch bleef ik na heel wat 'gelees en gegoogle’ nog met een heleboel vragen rond het opstarten van een eigen zaak zitten...

En wat doe je dan, wanneer je honger naar antwoorden nog niet is gestild? Juist ja, de telefoon nemen, een tafeltje in een gezellig restaurant reserveren en gewapend met een hele lijst vragen afspreken met Jiska, mijn nicht én een boekhouder.



Tussen heerlijk eten en gezellig bijkletsen door, kreeg ik antwoord op zo goed als al mijn vragen! Het nuttige en het aangename… of hoe ging dat ook alweer…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten