zondag 7 mei 2017

Business - Inspiratiecafé ondernemen in de zorg

Op 4 mei trok ik richting Gent voor een Inspiratiecafé rond ondernemen in de zorg, georganiseerd door Markant en UNIZO.


Vier sterke vrouwelijke onderneemsters deelden hun verhaal tijdens een live interview. Naast luisteren naar deze inspirerende voorbeelden en de mogelijkheid om vragen te stellen, stond de avond volledig in het teken van gezellige babbels met boeiende mensen. Van een bende enthousiaste beginnende onderneemsters gesproken!



Een heleboel vernieuwende ideeën en gedachten passeerden de revue. En tijdens het genieten van enkele verfrissende drankjes, wisselden we contactgegevens uit. 



Kortom, het was een succes! Ik had een fantastische avond met dames (en enkele heren) die dezelfde dromen en wensen hebben, dezelfde goesting voelen om eraan te beginnen, en zich ook dezelfde vragen en bedenkingen stellen rond het opstarten van een eigen zaak. Met anderen praten over jouw plannen, bezorgdheden en dromen... ik kan het alleen maar aanraden! 

En alsof ze wisten dat ik momenteel volop zoek naar nuttig leesvoer, kreeg ik er een portie nieuwe lectuur zomaar bovenop!

Zelf zin gekregen in een portie inspiratie rond ondernemen? Via www.unizo.be/activiteiten kan je data vinden voor de komende inspiratiecafés.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten