woensdag 14 februari 2018

Business - Tijd voor een update!

Het is al februari, dringend tijd voor een foto...



... én voor een update. Benieuwd naar wat ik, naast het knuffelen van vogels, de laatste tijd zoal uitspook?



Sinds januari werk ik deeltijds. Hierdoor heb ik meer ademruimte om mijn praktijk uit te bouwen. En dat gaat stapje per stapje: puppy Igor opvoeden, een logo ontwerpen, uitzoeken hoe je een website maakt, leren hoe je dieren inzet tijdens psychologische begeleiding en tussendoor nog wat lezen. 


den Haan, R. & Bannink, F. (2015). Handboek oplossingsgerichte gespreksvoering met ouderen. Pearson, Amsterdam.

Vele kleine stapjes en soms een sprintje... Sinds maandag kan ik (trots) zeggen dat ik officieel zelfstandige in bijberoep ben. Praktijk 'Kim' is een feit! 

Psychologische begeleiding voor ouderen met assistentie van dieren en al wandelend in de natuur staat centraal in mijn praktijk. Naast het bieden van deze psychologische hulp koos ik ervoor om ook workshops en lezingen te geven.


Voor ik écht van start kan gaan als ouderenpsycholoog, zijn er nog heel wat stapjes te zetten. Maar met puppy Igor aan mijn zijde en met de steun van zoveel lieve mensen, wandel ik verder. Stapje voor stapje en af en toe een sprintje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten